استاتیس وب در یک نگاه

استاتیس وب در سال ۱۳9۵ با هدف ارایه خدمات نوین دیجیتال مارکتینگ با کیفیت بالا و به شکل کاملا شفاف، تاسیس شد. اولین خدمات ما طراحی وب سایت و بازاریابی از طریق موتورهای جستجو بود؛ که با گسترش مجموعه تولید محتوا، سئو و بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیز به آن اضافه شد.

6+

خدمات

100+

پروژه ها

12+

تیم

5+

سابقه

اهداف استاتیس وب

هدف اصلی برد دو جانبه است. همکاری به معنای واقعی اجرا خواهد شد. نتیجه گرایی مهمترین اصلی است که ما در کمپین های خود به دنبال آن هستیم. از هنگامی که استاتیس وب را به عنوان مشاور و آژانس تبلیغاتی خود انتخاب می کنید ما تیمی از برند شما خواهیم شد و قصدمان این است که با رساندن برند مشتریان به قله پیروزی استاتیس نیز سهم کوچکی در این افتخار داشته باشد. برای رسیدن به موفقیت ما رویکردهای تولیدی و تبلیغاتی متفاوتی را برای برند شما اجرا می کنیم تا با درگیری بیشتر بازار هدف, برند شما نزد مخاطبینش محبوب تر و شناخته تر گردد. استفاده از افراد متخصص در تمامی حوزه ها از جمله بازاریابی, استدیو تولید و تبلیغات ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می رساند.

چشم انداز استاتیس وب

ما به دنبال آینده ای متفاوت برای برند هایی هستیم که با ما همکاری می کنند. تفاوت از نحوه نمایش تا لحن و صدای برند در پیام های تبلیغاتی. تفکر ما پیشرفت های کوچکی است که می توانیم نسبت به دیروزمان داشته باشیم. تمامی برنامه ریزی هایی که استاتیس انجام می دهد در راستای موفقیت برند مشتریانش است. استاتیس وب قصد دارد فرهنگ متفاوت خود را در زمینه ی تبلیغات و انتقال پیام های تبلیغاتی ایجاد نماید. فرهنگی که می تواند کلید موفقیت بسیاری از برندها باشد. ما برای تحقق رویاهای موفقیت یک برند خود را آماده کرده ایم.

روال کاری استاتیس وب

فرآیند بررسی برند, صنعت, مشتریان و رقبا در مرحله اول انجام شده, سپس با توجه به اهداف برند برنامه ریزی و تدوین استراتژی انجام می شود. سپس با توجه به لحن و صدای برند کانسپت و شکل حضور برند در رسانه ها مشخص می شود. بعد از این مرحله ایده های خلاقانه به منظور ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ماندگار و تاثیر گذار بررسی می شود. تولید پیام های تبلیغاتی توسط استدیو خلاق استاتیس با توجه به اطلاعات بدست آمده انجام می شود. سپس با توجه به محتواهای تبلیغاتی ابزارها و رسانه های تبلیغاتی انتخاب می شود. بهترین زمان برای انتشار محتواها در هر رسانه مشخص و در زمان بندی درست به صمع و نظر مخاطبان هدف می رسد. تمامی این روند زیر ذربین آنالیز و بررسی می شود و پس از گرفتن هر بازخورد روند اجرای کار بهینه تر می شود تا نتیجه گیری سریعتر اتفاق بیافتد.