خدمات سئو سایت
خدمات سئو و بهینه سازی سایت شامل روش هایی است که باعث افزایش رتبه سایت شما در کلمات کلیدی مورد نظر در لیست نتایج موتورهای جستجو می شود. سئو یکی از مهم ترین ویژگی های یک وبسایت است. در صورتی که شما بتوانید سایت خود را با اصول گفته شده توسط گوگل بهینه کنید میتوانید بهترین بازدهی را به نسبط دیگر روش های بازاریابی بر روی سایت خود داشته باشید.
با افزایش تعداد کسب و کارهای آنلاین در شهر رشت، روز به روز نیاز به خدمات سئو و بهینه سازی سایت هم بیشتر میشود. قطعا هیچ مدیری نمی خواهد تا از دیگر رقبا در ماراتون سبقت در موتور جستجوی گوگل عقب بماند.
به طور خلاصه تر می توان گفت، اگر سایت شما در صفحه اول گوگل باشد برنده اید 🚀
در اینجا میخواهیم در مورد سئو کردن سایت خودتون در شهر رشت صحبت کنیم تا آشنایی کامل با سئو داشته باشید و بتوانید سایت خود را سئو و یا به یک متخصص سئو بسپارید.
بررسی اولیه سئو سایت شما
چرا سئو مهم است؟
میدانیم که فعالیت آنلاین برای توسعه و رشد کسبوکار دیگر یک گزینه اختیاری نیست، بلکه یک الزام و ضرورت است. بازاریابی دیجیتال، نقش کلیدی در جذب مشتریان و ایجاد ارتباط موثر با آنها ایفا میکند. در میان ابزارهای متعدد بازاریابی دیجیتال، شاید هیچ یک به اندازه سئو (بهینهسازی موتور جستجو) اهمیت نداشته باشد.
سئو چیست؟ سئو فرآیندی است که از طریق آن وبسایتها برای کسب رتبههای بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بهینهسازی میشوند. این رویکرد نه تنها به افزایش دیده شدن وبسایت کمک میکند، بلکه فرصتی است برای جذب ترافیک هدفمند و مرتبط.
با سئو فروش شما بیشتر میشود. چون اکثر کاربران وارد نتایج اول جستجو گوگل میشوند و از آن خرید میکنند.
با سئو بیشتر دیده میشوید. چون مخاطبان و مشتریانتان هر چیزی که جستجو کنند شما را میبینند.
با سئو اعتبارتان بیشتر میشود. چون کاربران به نتایج صدر گوگل استناد میکنند و آن را به هم ارسال میکنند.
با سئو برندتان قویتر میشود. چون هرکس که بیشتر دیده شود و در صدر باشد، لاجرم بر دل نشیند.
با سئو اطمینان ایجاد میکنید. چون سایتی سریع، دقیق و پرمحتوا باعث رضایت مخاطبان میشود.
با سئو هزینههایتان کم میشود. چون نتایج حاصل از سئو پایدار است و آینده شما را تضمین میکند.
خدمات سئو چیست؟
خدمات سئو (بهینهسازی موتورهای جستجو) شامل مجموعهای از تکنیکها و استراتژیهایی است که برای بهبود رتبه یک وبسایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERPs) به کار گرفته میشوند. به طور کلی، موارد زیر در خدمات سئو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند:
1. محتوای جامع و بهروز
محتوای جامع و بهروز اساسیترین بخش سئو است. محتوا باید پاسخگوی نیاز کاربران باشد و دیتای ارزشمند و مفیدی را ارائه دهد. پس این نکات مهم را باید در نظر گرفت:
- جامعیت محتوا: محتوا باید تمام جنبههای اصلی و فرعی موضوع مرتبط را برای رفع سوالات کاربر پوشش دهد.
- بهروزرسانی منظم: بهروز نگه داشتن محتوا با اطلاعات جدید و تصحیح اطلاعات منسوخ و قدیمی
- کیفیت نوشتاری: ویراستاری محتوا و رعایت اصول نگارشی و حصول اطمینان از خوانایی بالا
- استفاده از محتوای بصری: تصاویر، نمودارها، اینفوگرافی و ویدئو برای بهبود کیفیت انتقال مطلب
2. لینکهای معتبر و باکیفیت
لینکسازی با کیفیت به افزایش اعتبار و رتبه صفحه کمک میکند. لینکها باید از منابع معتبر و مرتبط با موضوع باشند. نکات مهم زیر را مدنظر قرار دهید:
- انتخاب منابع معتبر: دریافت لینک از وبسایتهایی با اعتبار و ترافیک بالا و مرتبط از لحاظ موضوعی
- تنوع لینکها: دریافت لینک از سایتهای کوچک و بزرگ، خبری، تخصصی، تالار گفتمان و …
- متن لینک (Anchor Text): استفاده از متنهای مرتبط و توصیفی برای لینکها
- لینکسازی داخلی: لینکسازی صحیح برای هدایت کاربر در بین صفحات مختلف سایت
3. ساختار صحیح کدنویسی
ساختار کدنویسی وبسایت باید به گونهای باشد که به راحتی توسط موتورهای جستجو خوانده و فهمیده شود. نکات مهمی نیز برای این مورد وجود دارد:
- استفاده از تگهای HTML استاندارد: بهکارگیری تگهای عنوان، هدینگها، لیست، جدول و …
- ساختار صحیح عناصر: رعایت ترتیب صحیح در تگهای هدینگها، سکشنها و سایر عناصر
- دسترسیپذیری: حصول اطمینان از دسترسی تمام کاربران به محتوا در دستگاهها و شرایط مختلف
- استفاده از Structured Data: برای افزایش درک رباتها از محتوا
4. سرعت بالا و دسترسی راحت
سرعت بارگذاری سریع و دسترسی آسان به وب سایت برای کاربران و موتور های جستجو بسیار ضروری است. موارد مهمی که وجود دارد:
- بهینهسازی تصاویر و ویدیوها: کاهش حجم عکسها و ویدیوهای مورد استفاده در سایت با حفظ کیفیت
- کاهش زمان بارگذاری: استفاده از cache سرور و فشردهسازی فایلها و درخواستها
- طراحی واکنشگرا: اطمینان از اینکه وبسایت در تمام دستگاهها به خوبی کار میکند.
- معماری صحیح بخشها: برای دسترسی راحت کاربران به بخشهای مختلف سایت و رفع نیازها
مراحل انجام سئو در استاتیس وب
پس از برگزاری جلسات ابتدایی با کارفرما و درک دغدغههای بیزینسی و چالشهای بازاریابی و با ترسیم چشمانداز میانمدت و بلندمدت، مسیری را آغاز میکنیم که به طور تقریبی برای اکثر پروژهها به صورت زیر انجام میشود. توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن شرایط خاص پروژهها و نیازهای هر کدام، ممکن است ترتیب اجرا یا اولویتبندی کارها به طور متفاوتی چیده شود.
1. بررسی جامع برای شروع سئو
-
بهبود سرعت سایت و رفع ایرادات فنی: در قدم اول وضعیت وبسایت را با استفاده از ابزارهایی مانند PageSpeed Insights و GTMetrix بررسی میکنیم و ایرادات را رفع میکنیم. همچنین سرعت بارگذاری صفحات را بررسی کرده و با رفع ایرادات ساختاری و بهینهسازیهای سمت فرانتاند، بکاند و وبسرور، سعی میکنیم تا سرعت سایت در بهترین حالت ممکن باشد.
-
حصول اطمینان از نسخه موبایل: سایت را در موبایل به طور کامل چک میکنیم و از عملکرد بدون مشکل وبسایت در موبایل و تبلت اطمینان حاصل میکنیم.
-
بررسی وضعیت محتوا: لیستی از بخشهای مختلف سایت که نیاز به تکمیل یا تصحیح محتوا دارند، آماده میکنیم. محتوا بر اساس نیاز کاربر میتواند در قالب متنی، تصویری، ویدیویی یا صوتی باشد.
-
بررسی کلی وضعیت رقبا: لیستی از رقبای اصلی آماده میکنیم. سئو یک رقابت است و توجه به وضعیت رقبا از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامهریزی میکنیم تا از لحاظ محتوایی (کمی و کیفی)، فنی و لینکهای خارجی و داخلی، نسبت به رقبا برتری ایجاد کنیم.
2. تحقیق کلمات کلیدی و علایق مشتریان
-
تحقیق کلمات کلیدی: کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner ، KWFinder ، Ahrefs و ساجستهای گوگل هنگام جستجو شناسایی میکنیم. این کلمات طیف گستردهای از کلمات بلند و کوتاه و همچنین فروشمحور و اطلاعاتی را شامل خواهند شد.
-
گروهبندی کلمات کلیدی: کلمات کلیدیای که معنای برابری دارند، یا اینکه کاربر هدف مشترک و واحدی از جستجوی اونها دارد را گروهبندی میکنیم تا علاوه بر برنامهریزی برای تولید محتوای آنها در بخش معماری سایت و لینکسازی نیز مد نظر قرار دهیم.
-
استخراج علایق مشتریان: با توجه به شناختی که از مشتریان کسبوکار به دست میآوریم، میبایست موضوعات مورد علاقه آنها را شناسایی کرده و برای پوشش آنها در وبسایت جهت جلب توجه و افزایش علاقهمندی مشتریان به دنبال کردن فعالیتها برنامهریزی میکنیم.
3. سئو داخلی
-
معماری وبسایت: با در نظر گرفتن اهداف فروش و کسبوکار سلسلهمراتب مناسبی را برای صفحات وبسایت میچینیم تا کاربران به راحتی بتوانند از بخشهای مختلف سایت بازدید کنند.
-
تصحیح URL ها: آدرس صفحات وبسایت باید خیلی کوتاه، ساده و کاربر پسند باشند. چنانچه مشکلی در آدرسدهی صفحات وجود داشته باشد رفع میکنیم.
-
تصحیح لینکهای شکسته و ریدایرکتهای اشتباه: با استفاده از ابزارهایی کانند Screaming Frog سایت را کراول کرده و پس از کشف لینکهای شکسته یا مشکلدار، نسبت به رفع آنها اقدام میکنیم.
-
بررسی تگهای مهم meta و heading: تگهای meta title ، meta description ، h1 ، h2 ، h3 از اهمیت بسیار بالایی در سئو برخوردار هستند. این موارد حتما باید بر اساس کلمات کلیدی و اهداف هر صفحه، بهینه شده باشند. همچنین صفحاتی که محتوای طولانیتری دارند، نیاز به فهرستبندی بخشهای محتوا خواهند داشت که این کار نیز بخشی از اقدامات اجرایی سئو خواهد بود.
4. تدوین استراتژی محتوا و تقویم محتوایی
-
شناسایی علایق کاربران: ابتدا با بررسی موضوعات مرتبط با حوزه فعالیتی و دادههایی که از ابزارهایی مانند Google Trends و شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر و .. استخراج میکنیم، علایق مخاطبان و مشتریان احتمالی را استخراج میکنیم.
-
تحقیق کلمات کلیدی: با استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner , Similarweb , Ahrefs , Kwfinder و ساجسشنهای گوگل، کیوردهای حوزه فعالیتی را جمعآوری و بر اساس میزان جستجو و حجم رقابت و همچنین نوع اینتنت (قصد کاربر از سرچ) دستهبندی و اولویتبندی میکنیم.
-
کیورد مپینگ: کلمات کلیدی مورد نظر را دستهبندی کرده و صفحه هدف هر کدام از کیوردها مشخص میکنیم.
-
تدوین تقویم محتوایی: بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، یک برنامه و تقویم محتوایی تهیه میکنیم. این برنامه شامل موضوعات، کلیدواژهها، تاریخ انتشار و کانالهای توزیع محتوا خواهد بود.
-
پایبندی به تقویم و تولید محتوای مداوم: محتوایی که اطلاعات دستاول و تجربیات ارزشمندی رو منتقل کند، توجه افراد بسیار زیادی را جلب خواهد کرد. سعی میکنیم با اینکار مخاطبان را به مشتری تبدیل کنیم.
-
توزیع محتوا: محتوا را از طریق سوشالمدیا، ایمیل مارکتینگ و … توزیع و به دست مخاطبان و مشتریان احتمالی میرسانیم.
5. سئو خارجی
-
استخراج بکلینکهای رقبا: با استفاده از ابزارهایی مانند Ahrefs ، Ubersuggest یا ابزارهای دیگر، لیست بکلینکهای رقبا را استخراج کرده و پس از پالایش آنها بر اساس معیارهای اعتبارسنجیای که طی سالیان به دست آوردهایم، لیستی از سایتها را برای استفاده در برنامه لینکسازی جدا میکنیم.
-
آمادهسازی لیست سایتهای با ارزش برای گرفتن بکلینک: در حوزه موضوعی فعالیت وبسایت، سایتها، رسانهها و وبلاگهای ارزشمند رو لیست میکنیم و وبسایتهای معتبر و پرترافیک مرتبط با موضوع فعالیت را برای لینکسازی گردآوری میکنیم.
-
تدوین و اجرای استراتژی لینکسازی خارجی: دریافت لینک یا درج رپورتاژ در هر کدام از سایتهای هدف، نیاز به پیگیری و هماهنگیهای لازم دارد. همچنین زمانبندی و شیوه اجرای این کار از اهمیت بالایی برخوردار است که باید برنامه دقیق و منظمی برای این کار چیده شود.
-
فعالیت در شبکههای اجتماعی: محتوای وبسایت را در شبکههای اجتماعی منتشر میکنیم تا با جلب توجه مخاطبان و افزایش بازدید وبسایت، احتمال اشتراکگذاری محتوا و همچنین آشنایی با برند را برای مراجعه بعدی از طریق گوگل افزایش دهیم.
6. نظارت منظم، بهینهسازی مداوم
-
بررسی منظم دادههای Google Analytics: با تنظیم دقیق Event ها و Conversion ها بر روی گوگل آنالیتیکس، رفتار کاربران را به صورت مداوم بررسی میکنیم تا نسبت به تصمیمات آتی آگاهی لازم را به دست آوریم.
-
تحلیل وضعیت بر اساس Google Search Console: سرچ کنسول گوگل، اطلاعاتی دقیقی از وضعیت کلمات کلیدی، میزان کلیک، ایمپرشن و رتبه اونها در نتایج ارایه میدهد. با بررسی و تحلیل این نتایج، در صورت نیاز تصمیمات لازم را اتخاذ میکنیم. همچنین نسبت به رفع خطاهای احتمالی گزارش شده توسط این پنل اقدام میکنیم.
-
بازبینی استراتژی در راستای اهداف: با توجه به اینکه در سئو، ما داخل یک رقابت قرار داریم، باید به صورت منظم، وضعیت رقبا، بازار و کسبوکار، بررسی شود و در صورت نیاز، استراتژی سئو، بازبینی و در مسیر اهداف دقیقتر قرار گیرد. این موضوع میتواند از دید محتوایی، ساختاری یا لینکسازی باشد. در سئو باید ابتکار عمل را در دست گرفت تا از رقبا پیشی گرفت.
سئو کلاه سفید بهتر است یا کلاه سیاه؟
سئو کلاه سفید به معنای استفاده از ترفندهایی است که گوگل به صورت رسمی آنها را به عنوان راهکارهایی برای بهبود رتبه سایتها پیشنهاد میدهد. سئو کلاه سیاه نیز به معنای استفاده از ترفندهایی است که گوگل اعلام کرده است که چنانچه استفاده از این ترفندها از طرف سایتها را تشخیص دهد، آنها را به سختی جریمه خواهد کرد.
با اینکه بسیاری از اقدامات، به عنوان مصداقهای قطعی سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید شناخته میشوند، اما هنوز برخی اقدامات با توجه به نظرات متخصصان مختلف به عنوان ترفندهای سئو کلاه خاکستری شناخته میشوند و مصداقهای این موضوع از دیدگاه سئوکارهای مختلف متفاوت است.
برخی از اقدامات سئو کلاه سفید
- ایجاد محتوای باکیفیت و مفید
- بهینهسازی ساختار وبسایت برای راحتی کاربر
- دریافت لینکهای طبیعی از سایتهای معتبر
- بهبود تجربه کاربری و تلاش برای خلق ارزش
برخی از اقدامات سئو کلاه سیاه
- پر کردن الکی کلمات کلیدی در متن
- درج لینک انبوه در سایتهای نامرتبط و نامعتبر
- پنهانسازی بخشی از محتوا از دید کاربر
- استفاده از محتوای کپیشده و بهدردنخور
سئو یا گوگل ادز؟
سئو و گوگل ادز هر دو یک هدف را دنبال میکنند. هر دو این امکان را فراهم میکنند که در معرض دید مشتریان قرار بگیریم و بتوانیم محصول یا خدمت خود را به آنها بفروشیم. سئو یا گوگل ادز اکثرا به صورت همزمان و موازی، بر اساس یک استراتژی جامعتر برای افزایش فروش و سود کسبوکار استفاده میشوند. به همین دلیل است که وقتی از ما میپرسند که از سئو استفاده کنیم یا گوگل ادز؟ جواب ما این است: هر دو!
در جدول زیر تلاش کردهایم تا برخی تفاوتها و تشابههای سئو و گوگل ادز را نشان دهیم:
عنوان
|
سئو - SEO
|
گوگل ادز - Google Ads
|
---|---|---|
تعریف کلی
|
فرآیند بهینهسازی وبسایت برای کسب رتبه در نتایج جستجو
|
تبلیغات در نتایج جستجو به ازای پرداخت هزینه
|
هدف
|
افزایش بلندمدت بازدید و اعتبار وبسایت
|
افزایش فوری و سریع بازدید از گوگل
|
نیاز به تخصص
|
دانش فنی سئو، تولید محتوا و بهینهسازی
|
دانش تبلیغات آنلاین و گوگل ادز
|
سرعت
|
نتایج تدریجی
|
بسیار سریع
|
هزینه
|
فرآیند بهینهسازی
|
به ازای هر کلیک
|
پایداری نتایج
|
نتایج پایدار و دایمی
|
تا زمان اتمام بودجه
|
تأثیر بر فروش
|
تاثیر بالا
|
تاثیر بالا
|
تأثیر بر اعتبار برند
|
تاثیر بسیار بالا
|
تاثیر بالا
|
قابلیت اندازهگیری
|
تدریجی و در طول زمان
|
سریع
|
استراتژی
|
بلندمدت
|
کوتاه مدت
|
مناسب برای
|
رشد پایدار و افزایش اعتبار در بلندمدت
|
ورود سریع به بازار و فروش فوری
|
پیشنهاد ما
|
سئو + گوگل ادز
|
قیمت خدمات سئو
- پلن اول
- پلن دوم
- پلن سوم
عنوان خدمات | پلن اول | پلن دوم | پلن سوم |
عنوان خدمات | 24 میلیون ماهانه | 36 میلیون ماهانه | 48 میلیون ماهانه |
تولید محتوای تخصصی | 8 محتوا | 16 محتوا | 24 محتوا |
آپدیت محتوای تخصصی | 4 محتوا | 8 محتوا | 12 محتوا |
داشبورد سئو برای | 15 عبارت | 30 عبارت | 50 عبارت |
دامنه تاثیر رشد عبارات | رشد در بیش از 100 عبارت | رشد در بیش از 200 عبارت | رشد در بیش از 300 عبارت |
تدوین استراتژی جامع سئو | |||
تحقیق کلمات کلیدی | |||
سئو تکنیکال و رفع ایرادات | |||
انتشار رپورتاژ / بکلینک | ۳ رپورتاژ / بکلینک | ۵ رپورتاژ / بکلینک | ۸ رپورتاژ / بکلینک |
بهینهسازی لینکهای داخلی | |||
تصحیح معماری داخلی سایت | |||
نظارت بر فعالیت رقبا و گزارش | |||
گزارش منظم و تحلیل ماهانه |
معرفی شرکت استاتیس وب
شرکت استاتیس وب رشت با بیش از 10 سال سابقه یکی از قدیمی ترین مجموعه های سئو سایت در رشت با بهره مندی از تیمی کاملاً متخصص و حرفه ای و با داشتن بیش از 1000+ کلمه سئو شده در صفحه اول گوگل قادر است تا در زمینه های گوناگون همچون سئو وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، پزشکی و انواع وب سایت های دیگر خدمات زیادی را به مشتریان ارائه نماید. مشتریان در صورتی که به دنبال انتخاب بهترین شرکت سئو سایت در رشت هستند، می توانند سفارش خود را در وب سایت استاتیس وب ثبت نمایند.
این مجموعه خدمات فنی زیادی را به مشتریان ارائه می نماید که از مهم ترین آن می توان به سئو و بهینه سازی سایت، طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن اشاره کرد. طراحی وب سایت طبق اصول سئو یکی از ویژگی های طراحی سایت استاتیس وب بوده که با گرافیک منحصر به فرد و عالی برای موتورهای جستجو مناسب است.
چرا سئو با استاتیس وب ؟
تیم استاتیس وب با بیش از ده سال سابقه کاری در حوزه سئو و انجام پروژه های موفق و با تکیه بر تجربه و دانش متخصصین خود، شما را قدم به قدم تا رسیدن به رتبههای نخست گوگل همراهی میکند.
1: داشتن تخصص و دانش کافی در زمینه کسب رتبه برتر در گوگل
2: دارا بودن نمونه کارهای حرفهای و موفق در زمینه سئو سایت
3: داشتن سالها تجربه موفق در زمینه سئو و بهینهسازی سایت
4: تمدید قرارداد سئو به صورت ماهیانه در صورت رضایت کارفرما
5: انجام سئو سایت با استراتژی قوی و تضمین بازگشت سرمایه
6: مشاوره و پشتیبانی مداوم و سریع برای بهبود سئوی سایت
7: تسلط کامل کارشناسان به تمامی ابزارهای سئو سایت در رشت
8: تحویل پروژه در موعد مقرر و تدوین استراتژی درست سئو
9: ارائه گزارش ماهانه عملکرد تیم استاتیس وب درمورد سئوی سایت شما
سوالات متداول
خدمات سئو چه ارزشی برای کسبوکار من خلق میکند؟
طبق آمارهای به دست آمده نزدیک 70 درصد بازدید و ترافیک سایتها از طریق جستجوی کاربران در موتورهای جستجو می باشد. دانستن همین جمله کفایت میکند که شما برای افزایش بازدید و در نهایت فروش خود باید بیشترین تمرکز را در راستای سئو و بهینه سازی سایت خود قرار دهید.
سئو لوکال یا محلی در رشت چیست؟
برای کسبوکارهایی مانند شما که در رشت فعالیت میکنید و درصد بالایی از مشتریانتان را همشهریانتان تشکیل میدهند، سئو سایت و دیده شدن برندتان در میان رقبای رشتی، یکی از اولویتها و ضرورتهاست. سئو لوکال یا محلی دقیقا به این موضوع میپردازد و به سایت شما کمک میکند تا در بین رقبای رشتی به رتبه اول برسید. اگر میخواهید مشتریان بالقوه خودتان را در شهر رشت از دست ندهید و مسیر سئو را با موفقیت طی کنید، بهتر است در مرحله اول، سایتتان را برای سئو محلی در رشت بهینهسازی کنید.
چرا ظاهرشدن در صفحه اول گوگل یک ضرورت است؟
نزدیک به 70 درصد از کلیکهای کاربران در گوگل متعلق به رتبه اول در نتایج است و فقط 15 درصد کاربران به سراغ رتبههای پایینتر از پنجم میروند. بنابراین حضور شما در صفحه اول گوگل افزایش بازدید و درآمد کسبوکارتان ضروری است.
چطور در جستجوی گوگل به رتبه یک برسیم؟
کسب رتبه بالا در گوگل، نیاز به یک استراتژی مستحکم دارد. با طراحی یک سایت حرفهای، بهینهکردن آن براساس فاکتورهای گوگل و بهروزرسانی مداوم آن میتوانید رتبههای اول گوگل را مال خودتان کنید.
خدمات سئو سایت استاتیس وب برای چه نوع سایتهایی انجام میشود؟
تیم استاتیس وب سابقه ارائه خدمات سئو برای انواع کسبوکارها در زمینههای مختلف را دارد؛ شما میتوانید برای سئو سایت فروشگاهی در رشت ، سئو سایت شرکتی در رشت و سایر زمینهها به تیم متخصص ما اعتماد کنید.
هزینه سئو سایت در رشت چقدر است؟
سئو یک محصول نیست بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخصی برای همه سایتها در نظر گرفت. البته میتوان خدمات سئو را در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوا، لینک سازی و سایر خدمات سئو قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود. قدم اول مشاوره، آنالیز دقیق سایت و تصمیمگیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت به کارفرمایان گرامی ارائه نمود. پروسه تعیین قیمت به صورت اصولی توسط مشاور حرفه ای سئو در رشت در مجموعه استاتیس وب انجام میشود.
چقدر زمان لازم است تا به رتبه یک گوگل برسیم؟
مدت زمان لازم برای سئو سایت در رشت، برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود؛ بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کردهاید و همچنین وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد. ممکن است در یک حوزه بتوان در ۳ ماه موفقیتهای مهمی کسب کرد ولی در حوزه دیگری بیش از یک سال زمان لازم باشد.
سئو سایت بهتر است یا تبلیغات در گوگل؟
بسته به نوع فعالیت، هدف از کسبوکار و میزان بودجهای که دارید میتوانید سئو یا گوکل ادز را انتخاب کنید. سئو ماندگاری طولانیتری دارد اما گوگل ادز تا زمانی که هزینه تبلیغات را پرداخت میکنید شما را در اوج نگه میدارد. بهترین روش بازاریابی استفاده همزمان از هر دو روش است.
آیا رسیدن و ماندن در رتبه یک گوگل تضمینی است؟
در حالت کلی، موتور جستجوی هوشمند گوگل، سایتهایی را در رتبههای نخست قرار میدهد که از بقیه سایتها بهتر دیده شوند و کاربرپسندتر باشند. اگر سئوی سایت شما بهینه شده باشد و محتواهای جذاب سئو شده در سایتتان داشته باشید، اعتبار سایت شما افزایش خواهد یافت و کاربران زیادی از سایت شما بازدید خواهد کرد. در نتیجه گوگل هم سایت و محتواهای سایت شما را در رتبههای اول قرار میدهد.